dinsdag 8 december 2015

CHARLES DICKENS

Prinsenstraat?
Allereerst een bekentenis: ik haat lopen. Ik ga veel liever fietsen en nog liever zit ik in een auto, tram of bus. Ik ben ook tegen gezonde sapjes, zoals spinazie of bleekselderij uit een mixer en... ik houd van een wijntje. Dus echt gezond is dat allemaal niet. Nu heb ik een app op mijn telefoon en die telt de kilometers die ik op een dag loop. Ik heb de lat niet al te hoog gelegd, maar twee kilometer moet ik echt dagelijks lopen. Dit heeft ook voordelen, want al wandelend (echt tempo heb ik niet) kom ik in de leukste straatjes. Deze bloemenwinkel zag ik gisteren in de Prinsenstraat of was het de Langestraat? Enfin, de straat ligt tussen de Prinsen- en de Keizersgracht. Hoe sfeervol is dit! Het deed me aan een kerstverhaal van Dickens denken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie,
Na moderatie door mij wordt hij op mijn blog geplaatst.
Loes Langendijk