dinsdag 13 oktober 2015

VERBOUWING

Nieuwe achterpui
Na lange tijd, ben ik weer met een blog begonnen. Het waren hectische tijden met veel gedoe. In de achterpui zitten, waar eerst een raam zat, nu dubbele deuren die allebei open kunnen en dubbel glas hebben. De troep was enorm en alles duurde langer dan ik had verwacht. 
Mijn pc moest heel erg aan mijn nieuwe provider wennen en alles bij elkaar had ik heel veel aan mijn hoofd. Maar nu gaat het leven weer zijn gangetje en heb ik geen enkel excuus om niet te bloggen. Het is hier nu bitter koud en het heeft in het oosten van het land zelfs al gevroren. Daarom nog even een lijstje van wat je de komende dagen kunt doen:
De tuinslang leeg laten lopen. 
De hulpstukken die op de slang zitten eraf halen, want die kunnen stuk vriezen. Gardena heeft trouwens iets nieuws. De nieuwe opzetstukken van Gardena, voor op de tuinslang kunnen wel vorst verdragen, maar de oude exemplaren - en die heb ik dus - niet.  
De buitenkraan afsluiten en de gieters leeg laten lopen.
Ik heb vandaag nog wel even de groenblijvende planten in potten water gegeven. Er staat een schrale wind en alles droogt extra snel uit. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie,
Na moderatie door mij wordt hij op mijn blog geplaatst.
Loes Langendijk