vrijdag 5 december 2014

MISLUKT

Tja

Begin dit jaar heb ik jullie de onderste foto laten zien. Tegen de achtergevel van de Nieuwe Kerk waren een rij plantenbakken geplaatst om te voorkomen dat er fietsen tegen dit prachtige monument werden gezet. De bovenste foto is het eindresultaat. De achterste bak is helemaal mislukt en in de voorste bak groeit onkruid en is er één hosta met kluit en al verdwenen (lees: gepikt). Ik word hier een tikkie depri van. Aan de aarde in de achterste bak kun je zien dat niemand op het idee is gekomen om af en toe eens water te geven. Met dit als gevolg. Dit project heeft ongetwijfeld heel wat gekost, want  er is een flink aantal van deze bakken geplaatst. Als je zo'n initiatief neemt, moet je iemand aanstellen die de boel gaat verzorgen. Lijkt me echt een taak voor een koster. Of zouden ze die in de Nieuwe Kerk niet meer hebben? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie,
Na moderatie door mij wordt hij op mijn blog geplaatst.
Loes Langendijk