woensdag 22 januari 2014

BRIDESHEAD REVISITED

Brideshead

Op een van mijn tuinreizen naar Engeland bezocht ik het kasteel waar de film en de tv-serie Brideshead Revisited ooit is opgenomen. Wat een fantastische plek! Het kasteel heet officieel Howard Castle en het wordt bewoond door Lord Howard met zijn gezin. Toen wij binnen een rondleiding kregen, liep de Lord daar gewoon in het wild, rond. Het interieur was adembenemend. Wat een pracht en praal. Het was allemaal zo mooi dat ik de tuin totaal ben vergeten. Die was ongetwijfeld ook mooi, maar ik moet duidelijk nog eens Brideshead revisiten. Ook zo'n fantastische reis maken? kijk dan op www.gardentours.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie,
Na moderatie door mij wordt hij op mijn blog geplaatst.
Loes Langendijk